Intrebari frecvente

 Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

Venim in intampinarea unei situatii de acest gen prin oferirea posibilitatii de a se anula factura emisa si a se reface factura, daca sesizarea este facuta in termen de maxim 20 de zile calendaristice de la emiterea facturii aferente comenzii, in baza unui mail de solicitare a anularii primei facturi si de emitere a unei noi facturi cu datele corecte.
 
 Am primit un produs defect, ce trebuie sa fac?

Ne cerem scuze daca s-a intamplat acest lucru si va rugam sa ne transmiteti un mail cu poza defectului si descrierea produsului pentru a putea fi inlocuit un un produs similar, dar corespunzator asteptariilor dumneavoastra. Nu uitati totusi ca produsele noastre sunt produse unice, realizate manual si pot exista diferente intre ele, lucru care le confera unicitatea si identitatea, ca si garantia ca sunt lucrate manual.
 
 Cum procedez pentru retur?

 Va rugam sa ne solicitati formularul de retur si in baza lui sa expediati prin posta romana, la adresa din formular produsele pe care vreti sa le returnati. Toate costurile aferente returului vor fi suportate de catre noi, fara niciun cost din partea dumneavoastra. Va rugam sa ne transmiteti recipisa de la posta romana cu datele preluarii coletului.

 In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Dupa primirea returului va vom trimite banii prin transfer bancar in contul indicat de dumneavoastra in fisa  de retur si pe mailul indicat de dumneavoastra confirmarea platii.

 Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Va rugam sa verificati ca la primirea coletului acesta sa nu fie deterioarat sau prezinta semne ca ar fi fosr deschis, caz in care a rugam sa nu acceptati preluarea coletului. In cazul in care lipsesc piese din comanda sau aceasta a suferit deteriorari, va rugam sa ne contactati pe mail si in baza detaliilor puse de catre dumneavoastra la dispozitie vom remedia problema in cel mai scurt timp, cu scuzele de rigoare.

 Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Va rugam sa ne contactati pentru a va putea trimite produsul dorit de dumneavoastra si de a ne returna produsul care din eroare a afost livrat. Atat costul returului cat si cel al noii livrari va fi suportat integral de catre noi.